• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocka till syster

Inser att det kan vara svårt att hitta beg med kort varsel. Men en Cartier tank går ju att hitta inom budget.

Var inne i butik o kika. Dom rekommenderade inte sutomatiska verk till klockor under 36mm. Stämmer detta? Dom tyckte jag skulle kika på quartz.

Var inne i butik o kika. Dom rekommenderade inte sutomatiska verk till klockor under 36mm. Stämmer detta? Dom tyckte jag skulle kika på quartz.
Är kravlistan din eller hennes? Väldigt svårt att ge några råd då man inte vet vilken stil hon har, hur gammal hon är, hur den kommer bäras och till vad och hur stora/breda handleder hon har? Annars är väl den du tittat på ett bra val.

Svar NEJ! Absolut inget fel med kvarts verk (något jag själv håller högt) men att säga att det inte är att rekommendera automatiska klockor under 36mm var ju rent strunt. Jag vet inte hur Tissots dam linje ser ut, men till exempel Longines har att gäng automater i damstorlek, från 25mm och uppåt

Tillbaka
Topp