• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockaffär Barcelona?

Igge

Panerai
Yo,

Fick just reda på att jag ska till Barcelona i morgon bitti tidigt som f...n..
Någon som känner till om det fins någon bra och seriös klockaffär i Barcelona?
Tänkte främst begagnade klockor.

/i
 

Sgt Hal

Omega
Tyvärr inget tips för beg klockor, men i våras köpte jag min Tudor Black bay på Rabat.net butik i stan. Fick till ett riktigt bra pris. Värt en sväng för att kolla in oavsett nytt eller beg.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Var i Barca i september. Ligger några butiker på ramblan. Finns både AD och antikbutiker. Minns tyvärr inte namnen men som sagt antikhandlarna har ofta lite klockor med.
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Bumpar denna jag också.
Sticker dit på MWC om 7 dagar och tänkte om tiden finns passa på att göra något annat än att sitta i möten.
 

Lunkan30

Omega
Befinner mig i Barcelona och får såga att Bulevard dels Antiquaris inte var värt besöket. Där finns runt 70 butiker men de flesta inte ens öppna. Där var två butiker som sålde klockor och de var lite schysta rolex, AP och omegor. Jag hade högre förhoppningar!
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Befinner mig i Barcelona och får såga att Bulevard dels Antiquaris inte var värt besöket. Där finns runt 70 butiker men de flesta inte ens öppna. Där var två butiker som sålde klockor och de var lite schysta rolex, AP och omegor. Jag hade högre förhoppningar!
Varför var de stängda? Gick du dit under siestan?
 
Topp