Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle jag bli tvingad gå owg så skulle jag göra det med en subc. Sport-stål 5711 eller 15202/15300 hade ju varit givna valet men faller på för dålig WR tyvärr :/
Jag var inne i en period för 4-5 år sedan där jag köpte enbart stora klockor. Kombination med att jag började köpa mindre klockor och att jag hade för många i rotation, så använde jag Deepsean så få gånger till den grad att den bara dammade i klocklådan. Så den fick gå, trodde jag faktiskt aldrigBara nästan? Varför fick den gå?
Klockan för oss med lite mer klass än en sub/gmt-bärare..Exp I verkar vara vanligt förekommande här![]()
En tidig gilt 5512:a hade funkat till absolut allt. Så sjukt bra..
![]()
Grym kombo!!
Dessa två har jämt skägg![]()
Tack! Saknas bara en 1675 i mitt tycke, sen är jag klarGrym kombo!!
Kunde inte sagt det bättre själv! 1675 så är man ju redo för graven sedanTack! Saknas bara en 1675 i mitt tycke, sen är jag klar
Fast tråden handlar ju om KLOCKAN som nästan fick dig att bli OWG, inte klockorna.Jag tror även att jag skulle vara rätt nöjd med denna...
![]()
![]()
Inte direkt, men säg att jag skulle sluta upp med antingen Platonan, eller den keramiska stålisen, så skulle jag inte gråta floder över detFast tråden handlar ju om KLOCKAN som nästan fick dig att bli OWG, inte klockorna.
Alltså, har du EN klocka som får de andra att bli liggande...?![]()