Du fuskar och slingrar dig din fegis.Inte direkt, men säg att jag skulle sluta upp med antingen Platonan, eller den keramiska stålisen, så skulle jag inte gråta floder över det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du fuskar och slingrar dig din fegis.Inte direkt, men säg att jag skulle sluta upp med antingen Platonan, eller den keramiska stålisen, så skulle jag inte gråta floder över det![]()
Haha, men det går bara inte, det är som att fråga någon vilken maträtt de vill endast äta resten av livet...Du fuskar och slingrar dig din fegis.![]()
Enkelt. Tacos, går att variera till oändlighet.Haha, men det går bara inte, det är som att fråga någon vilken maträtt de vill endast äta resten av livet...
Ah, så din BP är alltså din Taco, notedEnkelt. Tacos, går att variera till oändlighet.![]()
Det är väl kanske enda nackdelen med BPn, att jag inte orkar byta band hela tiden eftersom bandsystemet är lite meckigt.Ah, så din BP är alltså din Taco, noted![]()
Låter som att det är flipp-dags!Det är väl kanske enda nackdelen med BPn, att jag inte orkar byta band hela tiden eftersom bandsystemet är lite meckigt.
mycket Rolex, PP, AP och BP. Övriga märken klart frånvarande. Intressant att se.
Varför inte?Verkligen! Jag skulle inte ta med PP:n eller Daytonan till badhuset direkt![]()
Varför inte?
Klassiker är No date, bubblan är ett senare jävla påfund..Omåttligt populär klassiker av en anledning.
![]()
Den har haft datum i 40 år vilket räcker för att räknas som klassiker. Eller är SMP som är ett senare jävla påfund ingen klassiker heller?Klassiker är No date, bubblan är ett senare jävla påfund..
Glömde att det inte framgår så bra i text hur man menar något, det var en gliring med glimten i ögat. Den klassiska Submarinern är ju no date sen är såklart modellserien i sig en klassisk modellserie.Den har haft datum i 40 år vilket räcker för att räknas som klassiker. Eller är SMP som är ett senare jävla påfund ingen klassiker heller?
Jepp, klassikern är utan bubbla och utan maxi case.Klassiker är No date, bubblan är ett senare jävla påfund..
Ja, ironi på internet är inte det lättaste alltid. Du får använda smileys mer! Då ger man också intryck av att vara ung och hippGlömde att det inte framgår så bra i text hur man menar något, det var en gliring med glimten i ögat.
Speedmastern måste väl ha sett identisk ut i mer än 15 år. Men jag vågar inte uttala mig helt hundra i det, om någon minimal estetisk förändring skett över tiden.Finns det för övrigt någon klocka som sett identisk ut i mer än 15 år?
Edit: äger inte klockan. Missuppfattade tråden något. HeheKommer aldrig hända, men hade jag varit tvungen att bara ha EN så hade jag en 116610LN.
Länkändring, från vanliga stift till skruvar. Men det är ju så minimalt att ingen ändå skulle märka det. Bra kandidat annars!Speedmastern måste väl ha sett identisk ut i mer än 15 år. Men jag vågar inte uttala mig helt hundra i det, om någon minimal estetisk förändring skett över tiden.
Från 3570.50 fram till idag har väl ingen förändring skett öht?
Skulle jag inte säga är något som direkt förändrar utseendet?Länkändring, från vanliga stift till skruvar. Men det är ju så minimalt att ingen ändå skulle märka det. Bra kandidat annars!