Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice slitage!Denna har varit på min vänstra handled 95% av tiden sen 1,5år. Köpt ny av mig.
![]()
![]()
![]()
Nice slitage!
Obs ej sarkastisk.
Oj så fin, en OS till jag inte kände till på forumet, kul!Letade efter denna i över ett år och trodde ett tag att jag skulle sälja mina andra när jag fått hem den. Blev inte riktigt så...
![]()
Är den samma storlek som VC 42042 dvs 37 mm?Letade efter denna i över ett år och trodde ett tag att jag skulle sälja mina andra när jag fått hem den. Blev inte riktigt så...
![]()
Nix, 49140 är 40 mm.Är den samma storlek som VC 42042 dvs 37 mm?
Såg nämligen ut eller i mina ögon iaf som samma länk lite nedsänkt mitten.Nix, 49140 är 40 mm.
Såg nämligen ut eller i mina ögon iaf som samma länk lite nedsänkt mitten.
Det är jag som måste plugga mer refDet är 40mm 49140 => måste öva på mina foto-skills..
Riktigt snyggt.Den här har nästan fått mig owg..Men man är allt lite sugen på någon TT modell.![]()
![]()
I mitt fall är det denna, Omega SMP 300m Electric Blue Quartz. Passar på allt: länk, nato, läder, gummi. Beroende på band även till det mesta (möjligtvis inte frack). Som quartz tickar den på utan jidder med winders osv. Tillräckligt mycket premium så att det känns, men inte så dyr att man måste vara överdrivet rädd om den. Bär den 90 procent a tiden trots att klocklådan även rymmer en del annat.
Vilken är din nästan-OWG-klocka?
![]()
![]()
Nära men är lite för kul med klockor. Beroendet av att alltid ha nåt på G. Typ ett nato eller vad som. Bara det är NÅT!![]()
Gillade men var rätt ny på klockor när jag moddade den. Desto djupare i träsket ju mer störde själva frankenkänslan. Ska jag ha en blir det tyvärr den fulare äkta Mitsukoshi med silvervisareDu hade ju fin Speedymodd som jag aldrig trodde du skulle släppa. Den var riktigt fin.
https://klocksnack.se/threads/panda-speedmaster-mitsukoshi-mod.95945/