Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra val att att bli OWG med, alltid lika snygga bilder från din sida ocksåSålde av allt och blev OWG med denna sedan den 3e maj 2018,
![]()
Mycket bra val att att bli OWG med, alltid lika snygga bilder från din sida också![]()
Denna, sen hade jag varit nöjd.... ett tag
![]()
Använder de andra sporadiskt...![]()
Denna är jag typ owg med! Har några kostymare som åker på ibland men det sker mer och mer sällan!![]()
Om man bortser från en G-Shock som alltid finns till:Trädgårdsarbete ( bor i hyresrätt ) , däckbyten ( har sommar/vinterdäck på förvaring ) , eh.... ( kommer inte på nåt )
Så har mina tre senaste varit/är OWG klockor. Bär aldrig kostym så dessa har funkat.
![]()
16613
![]()
005
![]()
116660
Har inte "mage" eller de ekonomiska musklerna att ha något "dyrt" liggande i en låda.
Denna har varit på min vänstra handled 95% av tiden sen 1,5år. Köpt ny av mig.
![]()
![]()
![]()
Om jag bara fick behålla en i dagsläget så skulle det vara 16600. Storleken på pre-ceramic är perfekt för mig.
![]()
Denna.. riktigt ankare!
![]()
HeheOkej okej, jag fattar...
![]()
och en av de här är faktiskt min nu!
så brattar är inte lika accepterade i inkastar världen nuförtiden?Skulle gärna vara en OWG men en guldig Bratte funkar inte i mitt yrke så jag kör cocktail time på arbetstid![]()
så brattar är inte lika accepterade i inkastar världen nuförtiden?
skämt å sido så är jag positiv till dom som är OWG med en bratte
breitling är ju så jävla rätt!![]()
Om jag bara fick behålla en i dagsläget så skulle det vara 16600. Storleken på pre-ceramic är perfekt för mig.
![]()
Ja den där är absolut en tänkbar owg, enkel, tålig men ändå med ett uns av spänning.
Snyggt. Var nära sälj men du fick mig att ångra mig. Måste bära min oftareDenna har definitivt fått mest handledstid. Tycker att den är så välbalanserad i utseende och storlek. OWG i 4 månader nu, får se hur länge till det varar dock!
![]()
![]()
Helt rätt hehe! Den är smakfull, känns svår att tröttna på.Snyggt. Var nära sälj men du fick mig att ångra mig. Måste bära min oftare![]()
Bifogar bild på den klockanNä, jag vet inte riktigt.
Det skulle vara en slitstark klocka med kul tavla, skön länk och som passar till alla möjliga dresscodes. Datumvisning, kanske GMT och skruvad krona för extra skydd. Framför allt en klocka som man blir glad av och som samtidigt flyger lite under radarn (läs: inte Rolex) och kan bäras jämt. Jag hör av mig när jag hittat en sån.