• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockbrännan 2013..

Rille

Rolex
Hur gör ni? Själv har jag lämnat landet med 2 veckor sol framför mig och ser redan ut så här:
u5aqasuv.jpg


Förjävligt kan jag spontant tänka men lite charmigt tycker jag nog också att det är.

Så till mitt dilemma: Ska den tråkiga nya gshocken sitta på och göra detta värre eller ska man jämna ut brännan kanske :D
esuda4ym.jpg
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Jag har flera gånger varit på gång att göra en sådan här tråd då jag blir solbränd relativt lätt. Att jag är kass på att fotografera har dock gjort att bilderna inte har gjort min klockbränna rättvisa, och jag har därför hållit mig tillbaka.
Klockbrännan är något att vara stolt över, något som sporrar en att fortsätta vistas utomhus. Dessutom gör den det lättare att urskilja upplysta från icke upplysta vid t.ex. bubbelbad.
Låt kampen om den mest imponerande klockbrännan börja! :woot:

OnT: Självklart ska du ha klocka på dig!
 

vekktah

Cartier
Hur man ordnar patina utan ugn och soya liksom. Tålamod. När ni har malignt melanom är tropical-tavlan klar! ;-)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Funderade själv på en liknande tråd när jag var på reta för 2 veckor sedan & hade lite "klockbränna", men tyckte den var för blek... Känns f-n inte hälsosamt... ;)

Kson leder än så länge! :cool:
 

TheKing

Cartier
uru6y5aj.jpg


Börjar avta här med... Men på söndag ska den bättras på i en hel månad.....

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
 
D

Deleted member 1265

Guest
Laddar för en bild, kör dock mest solskyddsfaktor 20..
 
Haha fyfan grabben så du ser ut! :)

Bjuder på en solglasögonbränna från förra året efter 10 timmars fiske:

Hehe, ja inte är den snygg. Första riktigt soliga dagen under en tävling, själklart missade man solskydd. Jobbat med alla styrkor av solskydd för att försöka jämna ut, utan några tydliga resultat dock. Blir uppkavlade skjortor hela sommaren för mig =)

Din bränna var inte så snygg den heller, hoppas den gav upp efter ett par veckor iaf!
 

maxmol

Panerai
Sambon såg att jag kollade in denna tråd och tyckte att kände att hennes klockbränna lugnt kunde mätas med klockentusiasternas.

njSFgTC.jpg
 
Topp