• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockbutiker i london?

D

Deleted member 1265

Guest
Ska i veckan till London, affärsresa.
Tacksam för tips på klockbutiker, främst patek av intresse!
Kommer bo vid Leicester Square.
 
  • Like
Reactions: par

PP5712

Breitling
Ska i veckan till London, affärsresa.
Tacksam för tips på klockbutiker, främst patek av intresse!
Kommer bo vid Leicester Square.


Jag körde mitt race i förra veckan och det är ganska enkelt att besöka alla Patek-AD:s.
Otroligt bra bemötande i alla butiker även om Magnus på Watches of Switzerland (Brompton Road) är en favorit.
Han ringde runt till alla konkurrenter för att jag skulle få min klocka. Om det blir fler Pateks så är det av honom jag kommer att handla.

Bifogar en liten karta som hjälp där alla AD:s i London är markerade.
2RALnoC.jpg
 

axel_

Breitling
Tror det är någon form av aktionshus, men har fastnat på deras hemsida många gånger och alltid kul att bläddra i deras kataloger..
så kanske kan vara ett tips...
Kolla in Watches of Knightsbridge! Ligger bland dom bättre butikerna i london enligt mitt tycke, och Rolex Flagshippen ligger ju bara runt hörnet...
http://www.watchesofknightsbridge.com
 
Dra till portobello market, där finns MYCKET begagnat och vintage. Många auktionshus och antikförsäljare med enorma mängder klockor, både mid och high end
 

WBergdahl

Panerai
Lånar denna tråd för att få lite hjälp!

Jag drar till London nästa vecka, och tänkte kolla efter ny klocka!
Vad tycker ni om Marcus Watches, värt ett besök?
 
Topp