• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockbutiker i London?

Hycena

Basic
Hej hej, ska snart till London och tänkte kolla in lite klockor där. Har ni några tips på bra klockaffärer? Jag tänkte köpa någon och letar efter begagnade Rolex / Tudor

Bumpar den här tråden. Åker till London över nyår. Handlar gärna bättre begagnat, även vintage. Vart ska jag?

Vråldyrt med vintage i London, inte värt köpa något. Efter Brexit reder det säkert ut sig.
Helt OT men inte känns det väl som att brexit borde påverkat vintagepriser i London? Var det dyrt innan kaoset också?

Burlington Arcade har ett gäng butiker. Kul att fönstershoppa i alla fall! Leder också upp till Bond St där de flesta andra butiker ligger.
Tack för tipset!

Jag är också på väg till London om ett par veckor och tackar för informationen. Jag köpte min första Rolex 2009 i London. Det var en 2 år gammal Explorer II.

Likartade trådar

Tillbaka
Topp