Hugo.paulsson
Basic
Jag är en grabb som bor i Skåne med ett stort klockintresse, därför undrade jag om det fanns några andra eldsjälar här i forumet som också bor i Skåne och hade varit sugna på ett meetup för att bara snacka klockor med mera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har skrivit ett PM till dig, roligt att höra från dig.Jag är gärna på
Antar att du inte bor i Skåne då? Jag har kollat rundor lite men har haft svårt att hitta andra folk i Skåne tyvärr. Men det är som du säger, svårt att komma in i gemenskapen.Jag är inte säker, men tror redan det finns ett sällskap här. Dock är det lite svårt att komma in i den gemenskapen.
Men visst intresse finns
Jag är ute ur klocksvängen.Ta kontakt med @daviden, han kan nog ta hand om dig
Är det bara @Denke av er tre som fortfarande tycker det är roligt? För dig verkar det vara puffror, jakt och foto som gällerJag är ute ur klocksvängen.
Jag är ute ur klocksvängen.
Är det bara @Denke av er tre som fortfarande tycker det är roligt? För dig verkar det vara puffror, jakt och foto som gäller