• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockexpert uttalar sig om Nixon

Xalle

Audemars
2-Faktor
Ja ännu en skit tråd, men enligt Johann Skjennum är Nixon stilren och en kvalitets klocka så nu vet ni det ;)
df6b949cdca140026bab4f6b7cb58c19.jpg
Till 2495 Nok ett kap...Ha en bra dag och respektera nu Johan han är ju klockexperten!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mår illa av Nixon. Har en bekant som i princip uteslutande köper Nixonklockor.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
2500 spänn... Åh nej. Förstå vad mycket klocka man kan få för dem pengarna, typ en Seikodykare som håller resten av livet.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
haha fy fan alltså. Hur kan man stå för något sånt där och samtidigt kalla sig klockexpert??:p
 

MartinGFX

Cartier
Jag har ett par kompisar som tycker Nixon gör fina och prisvärda klockor :banghead: Sagda kompisar är skateboardåkare och våra konversationer om klockor brukar nå dödläge rätt fort.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Min sambo har en. Jag tycker absolut inte att det är något fel på den.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Bjørklund är ju Norges svar till ett liiite dyrare ur och penn om jag inte minns fel. Så hans expertis känns lika stor som min kunskap om astrofysik efter en sommarkurs.
 
Topp