• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockfoto-afton, intressekoll

botvidsson

Cartier
Tänkte kolla intresset för en klockfoto-afton.

Jag tänker att vi samlas i min studio på Frejgatan i Stockholm, och de som vill tar med sig lite sköna ur som får bli kvällens modeller.

Eftersom vi kommer ha begränsad tid så fokuserar vi på en typ av bild, se bifogad nedan. Får även se hur många ur vi hinner med.

Jag skjuter lite från höften här men på det stora hela tänker jag en skön klock-afton och lek med kameran, ljus och vatten.

Så, skriv här i tråden om du är intresserad så PM:ar jag senare där vi får försöka komma fram till ett datum som passar de flesta.

Jag tänker runt 6 pers i denna första runda.

ks_800_sinn.jpg
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Kul initiativ botvidsson!
Eftersom man inte kan vara med så vore det kul med ett reportage!?
Ibland är det trist att bo söder ut!
 

botvidsson

Cartier
Härligt med så stort intresse!
Nu får vi nog dock lugna oss med folk i denna första vända. Sätter upp folk på reservplats.
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Nu känner jag mig riktigt sent ute. Men finns det möjligen någon plats över är jag gärna på lite fotokonstkväll!
 
Topp