• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Klocklåda för 4 klockor - Stryktålig, perfekt för resor

Bazsy

Cartier
Säljer en egenanpassad klocklåda för 4 klockor inkl. klockkuddar. "Lådan" är ursprungligen en modifierbar case till Gopro kameror som jag har anpassat till klockor. Den har mjuk skumplast på insidan och en tjockare hård tyg på utsidan samt dragkedja längs kanten.
Denna lösning är perfekt för att förvara klockorna hemma eller på resan. Den ger ett bra skydd mot mekaniska skador då den är ju egentligen gjord för att skydda en actionkamera under transport.
Säljer denna då jag har vuxit ut den väldigt snabbt och använder en större variant med 8 platser just nu.

Pris 400Kr Swishad F2F (Solna eller Gärdet eller ev. annan plats i Stockholmsområdet) eller skickad (som vanligt brev).
Ingen retur.

Feedbacktråd finns i min signatur.
IMG_2689.JPG

IMG_2693.JPG
 
Topp