• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocklåda minst 20platser

Peanutboy

Omega
Vilka klocklådor kan Ni rekommendera? Minst plats för 20st gärna fler om det finns!
eBay har Jag kollat av men hittar ingen som har den där "wow" känslan.
Visa gärna era lådor i denna tråden.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg

Köp ett stort jäkla pelicase och kör på!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
image.jpeg

Köp ett stort jäkla pelicase och kör på!
Intressant, please tell more, funderar på att köpa en större, vilken storlek är den du har?
Varifrån?
Om man vill ha en med plats för 15-20 klockor, vilken ska man sikta på utan att den ska vara allt för stor/otymplig?
 
Senast ändrad:

JohanHLM

Rolex
Jag har en låda från Modalo som rymmer 40 klockor (24+16) vilken jag aldrig lyckas fylla, skulle gärna ha en riktigt bra låda för 6-8 klockor istället. Har du en riktigt fin mindre låda kanske vi ska byta?
 

Peanutboy

Omega
Jag har en låda från Modalo som rymmer 40 klockor (24+16) vilken jag aldrig lyckas fylla, skulle gärna ha en riktigt bra låda för 6-8 klockor istället. Har du en riktigt fin mindre låda kanske vi ska byta?

Har tyvärr ingen finare låda att byta med! Har en svart "no name" med glas för 6st samt en vit "no name" för 12st.
Men kan vara intresserad av att köpa den rakt av om du vill sälja? Bild på den?
 

JohanHLM

Rolex
Har tyvärr ingen finare låda att byta med! Har en svart "no name" med glas för 6st samt en vit "no name" för 12st.
Men kan vara intresserad av att köpa den rakt av om du vill sälja? Bild på den?
Har inte funderat på vad jag ska köpa istället så det är nog inte intressant att sälja just nu.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor

Peanutboy

Omega
Beställde den billigare varianten. Verkar vara exakt samma låda som den dyra!!!! Återkommer med recension hur den är
 

Peanutboy

Omega
Fick detta svar av Rainer angående skillnaden på den billigare vs den dyrare lådan:

Hello Tobias,

thank you for your email.
There is no difference in terms of quality.

The difference in price is only, that one auction is in EUR and one in USD for the american market and depending on the USD currency, prices can vary slightly.


All the best

Rainer
 
Topp