• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockmodeller som är snygga på natoband?

Skolläraren

Panerai
Precis som min välformulerade rubrik lyder: vilka klockmodeller tycker ni är snygga på natoband?
Jag är väldigt medveten om att det kommer dyka upp en uppsjö bilder på Submariners, och jag håller så klart med! Visa ändå gärna den snyggaste kombinationen ni kan komma på.

Visa även gärna eventuella helgerån, som Day-Day på guldnato eller liknande!

Lädernato är också välkommet!
 

David

Bödeln
120406-NATO.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Precis som min välformulerade rubrik lyder: vilka klockmodeller tycker ni är snygga på natoband?
Jag är väldigt medveten om att det kommer dyka upp en uppsjö bilder på Submariners, och jag håller så klart med! Visa ändå gärna den snyggaste kombinationen ni kan komma på.

Visa även gärna eventuella helgerån, som Day-Day på guldnato eller liknande!

Lädernato är också välkommet!


I min värld existerar inga sådana..
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Precis som min välformulerade rubrik lyder: vilka klockmodeller tycker ni är snygga på natoband?
Jag är väldigt medveten om att det kommer dyka upp en uppsjö bilder på Submariners, och jag håller så klart med! Visa ändå gärna den snyggaste kombinationen ni kan komma på.

Visa även gärna eventuella helgerån, som Day-Day på guldnato eller liknande!

Lädernato är också välkommet!
De klockor, för vilka bandet skapades... Dvs militära tillämpningar.

... Men somliga kommer undan med stilbrott... Då måste det dock sitta ihop med helheten i stil och form. En vitgulds-DD på grått nato är ett skönt exempel. Rätt utfört, vill säga.

A
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
I princip alla! Tyvärr bara om kombinationen sitter på någon annans handled. När jag försöker, och Gud vet att jag försöker så ser jag ut som en luffare:-/
 
Topp