• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockmodeller som är snygga på natoband?

bubben67

Omega
2-Faktor
Tycker att Perlon är riktigt snyggt.
Gillar inte nato med dess ¨metall-länkar¨ och bakåtvikta flärp.
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Natoband är väl egentligen inte tänkta för att vara snygga och det är de inte heller. Har exprimenterat med dem en hel del och aldrig riktigt fastnat för dem. Passar på tooligt/militärt så tycker man att det är snyggt så…;)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Nato av läder tycker jag fungerar även på vardagsklockor och lite mera dressade. Medan Nato av tyg gör sig bäst i mera slitsamma miljöer, i eller på vatten (dyckarklockor) ute i skogen, träning eller fysiskt krävande jobb. Personligen tycker jag det kan se lite så där ut med nato på mera dressade klockor eller i klockor i guld (undantaget läder nato) Det blir lite som att ha gummistövlar till kostym. Men det är väl höst personligt vad man tycker Nato passar till så det bästa är väl om alla kör med vad de själva trivs med och tycker är snyggt.
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kastar in en klock bild här också ;)

1807 på Nato läder... :)

image.jpg


En av de få kombinationerna som jag får att fungera.

Mvh
Micke
 

falten

Cartier
nato-brunt.jpg


Börjar gilla att köra nato mer på denna modell, däremot tog jag senare bort undre flärpen för att få den så tight mot armen som möjligt, blir fult när den blir för hög...
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Nu sommartid kör jag dessa på nato (även om jag gillar länk bättre):
pjnzLeA.jpg

jK5eFyO.jpg


Denna bärs alltid på nato:
Qx9bKIJ.jpg

hDRSXku.jpg
fetJLmB.jpg
 
Topp