• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DiscoPapa

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Har varit hemma hos herrn för GTG och även köpt klocka av honom. Mycket trevlig säljare som jag gärna gör affär med igen, rekommenderas starkt 100% GG!
 

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Köpt en länk av @DiscoPapa , supertrevlig kommunikation och varan bättre än beskrivet, snabb leverans. Helt klart en Goodguy jag gärna gör affär med igen:D
 
Senast ändrad:

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Köpt en länk av @DiscoPapa, supertrevlig kommunikation och varan bättre än beskrivet, snabb leverans. Helt klart en Goodguy jag gärna gör affär med igen:D
Citerar mig själv här!
När jag skulle montera länken på klockan så va passformen fel från fabrik så discopapa tog på sig att kontakta Strapcode som sen levererade nya endlinks till honom som han sedan vidarebefordrade till mig. Supersäljare och jag rekommenderar starkt denna herre:D
 
Senast ändrad:

JLC

Panerai
2-Faktor
Sålde ett par nya kängor i OT köp/sälj till Discopappa. Fick pröjs direkt och levererade senare, gick hur smidigt som helst och super trevlig. 100% GG.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Sålt billigare Citizen till @DiscoPapa.

Smidigare affär är svårt att göra när det står i första PM: Jag tar den! Kan swisha direkt

Snabbt och enkelt, inga konstigheter.

Goodguy utan tvekan :)
 
Topp