• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Klockor från Konkursauktion / (tänk: billigt från Kina)

Virknisse

Cartier
Pris
20:- + frakt
Returpolicy
Nja, för det priset så är det ingen returrätt. Tanken är att man använder dom som plojklockor / OWG marsklockor (om man vågar...)
UPPDATERING

p.g.a det sjukt stora trycket på klockor måste jag tyvärr meddela att vissa färger börjar ta slut.
Såhär ser "lagret" ut för tillfället:

RUNDA: ljusgrön, röd, lila, ljusblå och orange finns det kvar av. Vita och rosa endast någon enstaka kvar.
FYRKANTIGA: Rosa, ljusblå och mörkblå finns det kvar av. Fåtal vit, orange, ljusgrön.


Hej! Jag "råkade" buda hem några klockor, närmare bestämt lite drygt 100 stycken! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med dom.
det är billiga plast/gummiklockor som säkert fungerar utmärkt till barn eller som "Alla måste ha med en julklapp för 50:-"-present

Varför inte skämma bort svärmor med en stilig klocka? Som ni hör, alternativen är många!

Varför inte köpa en (eller 10)? Den perfekta julklappen!
ca 40mm
Passar såväl stora som små handleder.
Finns i ett gäng färger
två modeller, en rund och en fräsig fyrkantig modell.

Pris 20:- / st + valfri frakt. (Jag slänger även med ett sprillans nytt batteri som du som klockintresserad kan montera själv)

Runda:

runda.jpg

Fyrkantiga:
4kantiga.jpg


4.jpg

Naturligtvis får man mängdrabatt om man köper fler än 5 :)
1.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp