• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockor i filmer/serier osv...

Låter rimligt!
Man har för lite att göra i mellandagarna känner jag.
Kan behöva googla Citizenmodeller ikväll i brist på annat.

Uppdatering! Eller är det så enkelt som att vända sig till K&S-tråden, att det är samma modell som denna?

Nej det är ingen av dem.

Från filmen Spell. Tycker det ser ut som det ska föreställa en Breitling Emergency Mission
1000000701.jpg

Sjöö Sandström RSC 41 på advokat Matsson i serien Hundarna på SVT. Snyggt val. Är det en medveten produktplacering tror vi?

1774768335172.png

Såg det också.
Tror valet är ganska medvetet från serieskaparnas sida, men jag har svårt att se att det skulle vara produktplacering á la SonyEricsson/James Bond.
Överlag är de väl ganska duktiga med klockorna i serien, då Sasha har en passande AP och Oscar Winge har en väldigt passande Breitling.

För övrigt en våldsamt underhållande serie.
En studie i nån slags tågkrasch.

Såg det också.
Tror valet är ganska medvetet från serieskaparnas sida, men jag har svårt att se att det skulle vara produktplacering á la SonyEricsson/James Bond.
Överlag är de väl ganska duktiga med klockorna i serien, då Sasha har en passande AP och Oscar Winge har en väldigt passande Breitling.

För övrigt en våldsamt underhållande serie.
En studie i nån slags tågkrasch.
Tycker Oscars Breitling ser shady ut
IMG_2023.jpeg

Tillbaka
Topp