• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor i Götet.

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Om du vill kika på vintage så dra till Beso, ligger några butiker till (varav en hade typ 20 vintage Omegas senast) i samma byggnad.
 

wojtecki

Cartier
Hedens har tyvärr råkat ut för både rån och utpressning, därför är dom så försiktiga att det börjat påverka verksamheten/servicen.
 

card

Panerai
2-Faktor
Vart inne på Hedens en gång, kommer inte gå dit igen.
Hyfsat trevliga, men otroligt långsamma och okunniga

Dessutom inga klockor i skylten, de måste gå och hämta från sitt kassaskåp


Har bara vart där en gång, då var de trevliga, snabb service & inga problem med att kolla och testa klockor. Precis som du säger är det lite tråkigt att inga klockor finns i fönstret.

Har aldrig varit där. När du säger nya, menar du från fabrik då?

Har sett ett par annonser på blocket där de säljer "Helt nya klockor", men de är ju inte AD så borde inte vara direkt från fabrik?
 
Jarl Sandin och Bergströms och då Hedens Guld som får betraktas som en doldis i sammanhanget; jag var inne där i förra veckan och blev både förvånad och imponerad.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Pantbanken på Drottninggatan har ett rätt trevligt skyltfönster där det brukar va gott om klockor. Ligger på gångavstånd ca 150 m ifrån Jarl Sandin.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Just den ser mycket mindre ut i verkligheten än på bild. Vet inte om jag är så förtjust i den längre :/

Testa den ett tag, helt fantastisk klocka

ynudy6y6.jpg

u9evahy6.jpg
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Magnussons Ur vill jag slå ett slag för, riktigt trevligt med lite udda märken så som Eterna och Maurice Lacroix bl.a.

/Andy7750
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Testa den ett tag, helt fantastisk klocka
Så är säkert fallet! :)
Magnussons Ur vill jag slå ett slag för, riktigt trevligt med lite udda märken så som Eterna och Maurice Lacroix bl.a.

/Andy7750
Personalen, som verkar bestå av gymnasiekillar, är inte så kunnig. Gick dit med ett quartzur där kronhalsen lossnat och frågade om kostnad för reparation, killen svarar att de förmodligen måste byta hela urverket alt. skicka klockan till HQ (ursprungslandet). Den unga damen har vid ett annat tillfälle påstått att det inte går att limma bubbla på glas, den är en del av glaskroppen och går inte att få bort/på.

Men de har ett fint sortiment och är allmänt väldigt trevliga & hjälpsamma.
 
Topp