• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor i Köpenhamn

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Inte mkt till post eg. Men jag åkte med familjen till Köpenhamn, jag fick mest putta barnvagn så frun kunde ränna i affärer och bära kassar men lite klockspotting blev det.
Först en öl
tapumava.jpg


Sen blev det ströget och satans mkt folk, rätt bra med klockaffärer dock.
ataqa6yd.jpg
zy2yne4y.jpg

u3apy2ud.jpg
zysy7a4a.jpg
com/d/13/07/07/etymu7up.jpg[/IMG]
nubyruqa.jpg

Ber om ursäkt för dåliga bilder, ville inte ta om och ta om, kände mig redan lite efterbliven som stod och fotade i skyltfönster :)
 

fredrikb

Cartier
Ska dit om ett par veckor. Finns det några bra fysiska butiker med begagnat? Är inte ute efter tok-vintage, utan mer vettig andrahandsförsäljning av moderna klockor.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Ska dit om ett par veckor. Finns det några bra fysiska butiker med begagnat? Är inte ute efter tok-vintage, utan mer vettig andrahandsförsäljning av moderna klockor.

Jag var inne i en liten butik på en tvärgata till ströget. Juweler E.Arnold. Låg på nått som hette skoubogade 1.

Han hade nog en 4-5 begagnade rolex i skylten G/S sub och deep sea seadweller bl.a. Tror där var någon iwc med, men butiken var rätt liten och det som var i skylten var nog allt han hade.

Roligt var att han på stående fot ville köpa min gmt som jag hade på armen, han ville ge 26500 dkk rakt där. Det är väl ett rätt schysst pris från en handlare?
Sedan sa han nått om att han köpte begagnade rolex och skickade dem vidare till nån AD i Holland som sålde dem vidare där, han var sur på rolex AD i Köpenhamn för dem kunde man inte göra affärer med.
Jag tror det var det han sa, var ju lite språkförbistring.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Jag var inne i en liten butik på en tvärgata till ströget. Juweler E.Arnold. Låg på nått som hette skoubogade 1.

Han hade nog en 4-5 begagnade rolex i skylten G/S sub och deep sea seadweller bl.a. Tror där var någon iwc med, men butiken var rätt liten och det som var i skylten var nog allt han hade.

Roligt var att han på stående fot ville köpa min gmt som jag hade på armen, han ville ge 26500 dkk rakt där. Det är väl ett rätt schysst pris från en handlare?
Sedan sa han nått om att han köpte begagnade rolex och skickade dem vidare till nån AD i Holland som sålde dem vidare där, han var sur på rolex AD i Köpenhamn för dem kunde man inte göra affärer med.
Jag tror det var det han sa, var ju lite språkförbistring.

Säker på att han inte sa 6500? :D du vet ju hur danska siffersystemet låter ;)
 
Topp