Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste ju vara sjukt litet, eller så är pennan otroligt grov. Häftigt om det är normalstorlek på pennan.Den där Glycinepennan skulle jag vilja ha
Hur liten är själva uret på en sådan egentligen?
Det kanske inte är onormalt grovt. Min känsla när jag ser proportionerna på pennan är att verket ser betydligt mindre än det du visar och de som finns i min skrotlåda. Imponerande isfLite grövre upptill så ska det nog gå att få en ganska normalstor penna.
Här är ett Seikoverk från 81 liggandes på en Turtles från samma årgång.
Damuren hade väldigt imponerande miniverk
Här finns många roliga varianter. Som Breitlings tourbillon i Bentelys SUV, eller Breguet i gamla 30-tals Bugattis. Men även mer trista kvartsversioner till mer normala bilar.
Vintage Mercor är himla fina.
Eller så kör du tre olika tidszoner och rockar dom!Rensade vinden o hittade ett smyckeskrin med lite krimskrams och tre såna här!
Klocka i ring, alltså en ringklocka!
lägger nog ut den på köp o sälj tror jag.
Josmar 17 Jewels Swiss Made
Kul grej