• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor jag sålt...

MJ24

Patek
2-Faktor
Vad för klockor har ni sålt, men känner att ni kanske skulle sparat?

En av mina är en Tag Heuer Monaco med silverfärgad tavla. Sålde den alldeles för billigt...!:arghh:
P1280010.jpg
 
Tro det eller ej så den enda klocka jag verkligen saknar är nog min gamla gröna B&R eftersom den var såå speciell och att jag nog inte kommer hitta en igen...dom andra klockorna jag sålt är sådana som man kan köpa tillbaka utan svårigheter, men min första SMP skulle jag önska att jag inte hade sålt...

Men det bästa är att nu är jag supernöjd med min lilla Rolex duo och har inga planer på att sälja någon av dom....
 

Portofino

Panerai
Rolex SubC... kommer säkert köpa den igen men det är den enda klockan som jag saknar. Sedan förbannar jag mig själv lite över att jag en gång sålde en JLC reverso alldeles för billigt... knappt använd var den också... fan.
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Tro det eller ej så den enda klocka jag verkligen saknar är nog min gamla gröna B&R eftersom den var såå speciell och att jag nog inte kommer hitta en igen...dom andra klockorna jag sålt är sådana som man kan köpa tillbaka utan svårigheter, men min första SMP skulle jag önska att jag inte hade sålt...

Men det bästa är att nu är jag supernöjd med min lilla Rolex duo och har inga planer på att sälja någon av dom....

Var det inte denna? http://www.uret.se/bell-ross-aviation-gron-gummi-42x42-mm-p-14739.html
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Saknar väl egentligen inte någon av mina tidigare klockor. Det skulle i så fall vara min Omega Speedmaster. Jag fick den billigt och den användes nästa aldrig men tror att jag hade uppskattat den mer nu.

2oYBJGO.jpg
 
  • Like
Reactions: Wii

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Har varit ruggigt nära att införskaffa en Guinand men med svart bezel. Har aldrig klämt på en, hur upplevdes kvalitén? :)


Den kändes bra överlag. Köpte klockan med fast tachymeterring och en vridring separat. Blev dock aldrig riktigt bra när jag bytte till vridringen, den satt rätt löst. Annars var det en cool klocka, perfekt storlek.

/Andy7750
 

KlasK

Cartier
2-Faktor
Min Omega jag fick i konfirmationspresent för 25 åt sedan. Kommer inte ihåg vid det var för någon då den lämnades tillbaka till förmån för en stereo. Kanske en helt normal prioritering för en 15-åring men ändå.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Jag är inte supersentimental men de som jag ångrar är nog primärt:
Min Chopard
IMG_1837.JPG

Min beater som aldrig hann användas
IMG_1858.JPG

Min Sub C
IMG_2470.JPG

Min SD
IMG_1847.JPG

Aquatimern
IMG_1834.JPG

Utforskaren
IMG_1856.JPG


Min GT
IMG_2135.JPG
 
Topp