• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor och Pistoler

TouchingEvil

Cartier
Nu startar jag en liknande tråd som klockor och knivar, fast Klockor och Pistoler.

Jag börjar =)

image.jpg
 

TouchingEvil

Cartier
Någon moderator får ta bort tråden. Vill inte ha sura miner, men eftersom ni stoltserar med knivar så trodde ja de va ok.
 

Tobbe.L

Omega
Har bildcollage beväpnad till tänderna med ammunitionsbälte, ner lusad med isade klockor runt båda händerna, samt poserandes naken!
Allt ligger i en snarlik tråd hos Flashback. :pirate:

:D ;)

Men fin SSP226 du har. :happyhappy:
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Finns det inte redan några MP och lite andra grönklädda på forumet som redan har lagt ut bilder på klockor och vapen, då menar jag lite coolare saker en någon sketen pistol?
Hur som helst så låter det som en lite menlös tråd.
(vet att det är lite patetiskt att jag säger något om det då jag fick min fylletråd från igår raderad, admin gjorde föresten helt rätt där för den blev bara patetisk)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Finns det inte redan några MP och lite andra grönklädda på forumet som redan har lagt ut bilder på klockor och vapen, då menar jag lite coolare saker en någon sketen pistol?
Hur som helst så låter det som en lite menlös tråd.
(vet att det är lite patetiskt att jag säger något om det då jag fick min fylletråd från igår raderad, admin gjorde föresten helt rätt där för den blev bara patetisk)


Raderad? Den slogs ihop med resten av de två eventtrådarna.
 

LarsG

Ty internationalen åt alla lyckan bär!
Läser tråden och lyssnar på : 2PAC - GANGSTER PARTY:eek:

(skämt)
 
Topp