• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor på Nato

hedbrg

Panerai
Tycker sub på lädernato är fantastiskt!

659675d1332456188-anyone-like-leather-natos-gabhns-3.jpg
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Inte helt förtjust i utseendet men använder det själv för att jag tycker många klockor sitter bättre. På nåt sätt kläms klockan åt både ovan- och underifrån känns det som.

Lädernato går dock alltid bort. Usch, bara usch.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Usch?

3Cl9pRv.jpg


Själv gillar jag möjligheten att snabbt förändra utseendet och användningsområdet på en klocka som Nato ger.

Och som synes gillar jag även möjligheten att 'klä ner' en dressare och göra den mindre stel.

Supersnyggt. Kör min DJ på brun ödla nu, men på badsemestern åkte den på ett olivfärgat nato. Funkade också riktigt bra.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Tyvärr får ingen av bilderna på lädernato mig till något annat än att fortfarande tycka att det är hemskt. Men tack för att ni försökte. ;)
 

Bodén

Panerai
Gillar inte Nato till utseendet generellt. Tycker det gör roliga vardagsklockor tråkigare i de flesta fall. Däremot är det extremt funktionellt, och när jag använder mina beaters till skidåkning, löpning mm. är Nato givet. I rätt element blir det dessutom snyggare :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 
Topp