• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor på Nato

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Orient black Ray.
IMG_20160526_101139.jpg

IMG_20160526_101334.jpg
 

Hugii

Audemars
Vad tycker forumvännerna om denna kombination ? @Eurenius har stuckit sig i ögat med gaffeln två gånger nu över mina NATO-kombinationer på min blå AT så jag är väl snart så illa tvungen att strappa på en läderrem med viklås istället :)

image.png


Vänligen
Forumets undersköterska
Beige.... tycker att färgen drar ner klockan..... önskar att det var lite mer sting i den. Sen behöver det inte vara skrikigt heller.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Vad tycker forumvännerna om denna kombination ? @Eurenius har stuckit sig i ögat med gaffeln två gånger nu över mina NATO-kombinationer på min blå AT så jag är väl snart så illa tvungen att strappa på en läderrem med viklås istället :)

image.png


Vänligen
Forumets undersköterska

Absolut finaste klockan i den prisklassen. Jag ska äga en sån någon dag. Ett mustigt läder med viklås kan inte bli fel. Den där våldtäkten är inte rolig dock...
 

Jeanis

Omega
Tycker att nato-band funkar riktigt bra på vissa klockor. Varierar rätt friskt band på min srp779. F n blir det oftast svart-khaki, khaki eller svart. Tycker det mörkblå blir sådär och blå-rätt knappt funkar alls.

Sorry för rätt taskiga bilder :)

IMG_20160711_210329.jpg IMG_20160711_210207.jpg IMG_20160711_210404.jpg IMG_20160711_210506.jpg IMG_20160711_210548.jpg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Denna passar ju här också!:) Nytt (eller nytt och nytt, blekt och slitet enligt konstens alla regler, dvs med hjälp av citron och sol) NATO på 7548:an.
0730-jpg.360904
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor

Compiss

Patek
2-Faktor
Sea dweller och ett #straps4acure

image.jpeg
Vilket bra och behjärtansvärt initiativ av Crown&Buckle. Riktigt snyggt band också iom dom klokt nog minimerade det rosa inslaget. Stämmer längden dom anger (28 cm) och är det inklusive eller exklusive spännet?
ja riktigt bra initiativ och bra kvalité på remmen, smidigt att köpa och snabb leverans.
Bandet är 28cm inkl spännet.
image.jpeg
image.jpeg
 
Topp