• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor som passerat mig under cirka 2?! år...

Målarn

The Steak
Detta blir ingen lång lista, kunde ha blivit en jävligt lång lista om mitt nick var typ Denke, Ricrob,theargonaut osv osv :D


Första riktiga klockan jag köpte, en helgulds Speedmaster Reduced (Stål Speedyn som jag har fick jag av farsan)



Sen räckte det inte med bara två klockor + hade drömt om Rolex ganska så länge och Omega är ju Ingen Rolex...
Så denna köptes några månader efter guld Speedyn.

Submariner med Serti tavla


Serti Subben och Speedyn tillsammans :)
Jag var faktiskt ganska så nöjd med mina klockor då, men sen kom masterkiller och förstörde Allting...



masterkiller nämnde en Rolex GMT i helguld som jag aldrig ens hade tänkt eller kollat på... Plötsligt blev man Väldigt sugen på en sån, såg några bilder och ville direkt klämma på en och efter att ha fått klämma på en sån guldis ville man bara ha den... Då såldes Subben + Speedyn och dyrt blev det med en guld GMT men fyfan vad Värt det var :D



Denna köptes någon månad efter jag hade sålt Subben och Speedyn



Jag va 99% Nöjd med klockan, fattades bara en grön tavla och det fixades med hjälp av Spencer66 och ROB-1832
GMTn såldes pga nått annat jag skulle göra, men det blev ju inte av...

Såja, dem där Skönheterna har passerat mig :)!!

Kvar är stål Speedyn + Daytonan of course
 

TheKing

Cartier
Man lever bara en gång!

Snygg pjäs du fått tag i nu i alla fall!

Stort grattis ännu en gång. Måste kännas hur king som helst :)
 

Ante K

Breitling
Det är sjukt inspirerande att kolla på dina bilder, det är sådana klockor man själv strävar efter att äga en vacker dag :)
 

Boris Balkan

Fark you!
Känns lite redundant med en speedy när du har den där fantastiska Midas-Daytonan men eftersom du fick den av din far så kan jag förstå varför den blir kvar. :)

Underbar klockkarriär i guldets tecken. Keep it up och tack för att du delar med dig! :pompus:
 
Topp