• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor vi glömt att vi hade...

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Är det fler än jag som stött på detta. Städar ur klockgömmorna och hittar stackars dinkor som man nästan glömt bort?!
En gammal fjortis som jag köpte på en gtg för ett år sedan samt en gammal manuell lejon. Satte på straps på båda och får försöka få in dom i rotationen.
Vad har du som gömmer sig. Städa och posta ;)
182EB277-D0CA-431E-A131-E47ED3D3C503.jpeg
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Är det fler än jag som stött på detta. Städar ur klockgömmorna och hittar stackars dinkor som man nästan glömt bort?!
En gammal fjortis som jag köpte på en gtg för ett år sedan samt en gammal manuell lejon. Satte på straps på båda och får försöka få in dom i rotationen.
Vad har du som gömmer sig. Städa och posta ;)
182EB277-D0CA-431E-A131-E47ED3D3C503.jpeg
Sätter en njure på att @gruby hällde i dig vodka och att Fortisen är resultatet av kvällen?
 

Hooch

Omega
2-Faktor
Förstår verkligen inte hur det gick till, men hade vid ett flertal tillfällen glömt bort att jag ägde denna innan jag till slut tog mig i kragen och sålde den till ett bättre hem.
20180617_173016.jpg
 

Camo00

Patek
Är det fler än jag som stött på detta. Städar ur klockgömmorna och hittar stackars dinkor som man nästan glömt bort?!
En gammal fjortis som jag köpte på en gtg för ett år sedan samt en gammal manuell lejon. Satte på straps på båda och får försöka få in dom i rotationen.
Vad har du som gömmer sig. Städa och posta ;)
182EB277-D0CA-431E-A131-E47ED3D3C503.jpeg
Autocorrect till "fjortis"..?? :wideyed:
 
Topp