• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockorna i "The Wolf of Wall Street"?

Rolex GMT Helguld på Jubilee

The-Wolf-Of-Wall-Street-Poster.jpg


Leonardo-Dicaprio-Wolf-of-Wall-Street-Rolex-GMT-Master.jpg
 
D

delegeferenda

Guest
Varför ser timvisaren så oerhört lik den Rolex använder? /Nybörjare
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Det måste ju vara så att TAG Heuer grävt grav några gamla stekiga klockor som passar i rollen??!
 

M021

Rolex
2-Faktor
Kul att tråden startades, klass på jonah och Leo som hävdar att hans guldrolle var värd 40'000 dollar i filmen, räknar man tillbaka till 90 talet låter det lite i överkant, eller är jag för kinkig då? När det spelas beer pong bärs också en Big pilot, mycket klockgodis i den filmen, mycket annat godis ocskå om vi säger så... ;)
 

M021

Rolex
2-Faktor
Kul att tråden startades, klass på jonah och Leo som hävdar att hans guldrolle var värd 40'000 dollar i filmen, räknar man tillbaka till 90 talet låter det lite i överkant, eller är jag för kinkig då? När det spelas beer pong bärs också en Big pilot, mycket klockgodis i den filmen, mycket annat godis ocskå om vi säger så... ;)


Korrigering, guldheuer ska det naturligtvis vara
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag har för mig att Leo har varit sponsrad av Tag ett bra tag, kan ju vara en stor anledning till valet av Tag heuer.

Edit. Han är visst "ambassadör" för Tag.

6Era8ao.jpg


För övrigt en sjukt bra film (om man gillar filmer om skattefuskande egocenriska kapitalister på börsen) som även ärades bli min nya profilbild för några dagar sedan... :)
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Kul att tråden startades, klass på jonah och Leo som hävdar att hans guldrolle var värd 40'000 dollar i filmen, räknar man tillbaka till 90 talet låter det lite i överkant, eller är jag för kinkig då? När det spelas beer pong bärs också en Big pilot, mycket klockgodis i den filmen, mycket annat godis ocskå om vi säger så... ;)
Haha jag reagerade också på det, är väl ett tydligt tecken på någon form av sjukdom om man börjar räkna på värdet på pläterade heuers under en sån kanonfilm..
Såg den på bio, klart värt det för en så bra film!
 

hedbrg

Panerai
Rejält sevärd film trots längden. Ännu roligare blir det om man kollar in i ödet för leonardos verkliga dito, han kom lindrigt undan.
 
Topp