• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockorna som bärs av Wall Streets mest framgångsrika...

ScubaKing

Audemars
Vet inte hur mycket sanning som ligger bakom själva artikeln från Businessinsider, men den var rätt intressant att läsa. Det som verkar dominera är som vanligt Rolex, men det finns även Patek och Swatch. Jag kan dock inte förstå hur den stenrika Phil Falcone kan bära en Casio G-Shock till sin kostym.

http://uk.businessinsider.com/watches-wall-street-2016-3?r=US&IR=T

phil-falcone.jpg
 

wotan

Rolex
Efter att ha läst i ett onyktert tillstånd så håller jav inte med om att Rolex dominerar.... 2 fall?!(onyktert tillstånd som sagt)
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Roligaste är väl ändå snubben som fortfarande kör med "flip phone". Jag saknar Motorolas Star Tac och Micro Tac. :)
OnT så tycker jag det är lika konstigt med studenter som bor hemma och snyltar på föräldrarna med sin "ultimata Rolex sub" som att Falcone kör g-shock.
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Slänger in ett passande citat från en annan miljardär som också valt att köra utan klocka

"When you control time, you do not need to know what time it is"
- Mark Cuban
 
Topp