• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockpriser och tips för Nice/Cannes & Malta?

bullen

Cartier
Hej,

Ska iväg på lite resor i sept/okt, vill inte hijacka 80s London-tråd så testar att öppna en med samma syfte fastän andra platser.

Någon som har tips på trevliga butiker som inte kan missas? Hur är priserna?
Spontant så känns det ju som om Malta borde kunna ha rimliga priser eller hur?

Tack på förhand!

Mvh
Olle
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har sett en hel del sälja "nya" Rolexar från Malta till bra pris, så ja, det borde vara bra priser där. Hur bra vet jag däremot inte.
 

Snårtas

Rolex
Kan tipsa om Kronometry på Croisetten i Cannes. Stort utbud av VC, Ulysse Nardin, Panerai och Hublot. Kunnig och hjälpsam personal. Det finns två AD av Rolex instan. Den ena på Croisetten (grymt utbud av guldisar) och en på Rue d'Antibes (dålig service om du inte ser rik ut).
Priser? En No-date sub 6 kEUR, vanlig sub 6800 och en GMT 6850 EUR. Har inte räknat på vad det blir i SEK. Ingen prutmån på sportisar om det inte är ädla metaller efter mina förfrågningar.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

bullen

Cartier
Kan tipsa om Kronometry på Croisetten i Cannes. Stort utbud av VC, Ulysse Nardin, Panerai och Hublot. Kunnig och hjälpsam personal. Det finns två AD av Rolex instan. Den ena på Croisetten (grymt utbud av guldisar) och en på Rue d'Antibes (dålig service om du inte ser rik ut).
Priser? En No-date sub 6 kEUR, vanlig sub 6800 och en GMT 6850 EUR. Har inte räknat på vad det blir i SEK. Ingen prutmån på sportisar om det inte är ädla metaller efter mina förfrågningar.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tack för dom fina tipsen!
Ska absolut in och ta mej ett span.
 
Topp