• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockrelaterade boktips

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
I denna digitala tidsålder är det ibland skönt att sätta sig ned i sin favoritfåtölj med en bra bok. Började själv kolla efter rolig klocklitteratur förra veckan. Kom fram till två saker.
-dom är dyra
-finns inte så många bra recensioner av dom

Så här delar vi med oss med tips av analog kunskap i form av klockböcker.

Är just nu på jakt efter ”uppslagsverk” för seadweller och sub. Men skulle gärna vilja ha litteratur kring Cartier också.

#sharingiscaring
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Bra tråd! Fick hem den här idag - rekommenderas starkt.
IMG_20180928_170239_529.jpg
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Ok, jag fattar grejen med en premiumdel där man kan få sköna erbjudanden och inbjudningar eftersom man bidrar till forumet. Däremot förstår jag inte riktigt varför vanliga trådar som lika gärna kunde ha startats på den öppna delen hamnar här där endast en liten del av forumet (än så länge) kan vara med och bidra.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Ok, jag fattar grejen med en premiumdel där man kan få sköna erbjudanden och inbjudningar eftersom man bidrar till forumet. Däremot förstår jag inte riktigt varför vanliga trådar som lika gärna kunde ha startats på den öppna delen hamnar här där endast en liten del av forumet (än så länge) kan vara med och bidra.
Håller helt med! @Hook flytta ut tråden till öppna?
 
Topp