Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan det vara Nomos kanske?Okej här är min första! Vilket märke söker jag?
Den var alldeles för lätt!!!!!! Helt rätt!Kan det vara Nomos kanske?
Piaget?En till mjukstart kommer här... Återigen märke???
PIA + GET!!! Easy!Piaget?
OT?
SejkoÅterigen enkla rebusar..... Märke?
Är det en fransk Citroen eller annan franska bil?Shieet... alldeles alldeles för enkelt... Jag sitter nedbäddad med halsont, inget att göra och försöker krysta fram lite klockrebusar... så mitt lager börja sina men har några kvar.... Denna då?
Se bilikonen för vad den är... en bil. Bara klockmärke! you know this one!Är det en fransk Citroen eller annan franska bil?
helt lost på denna... är det klockmärke du söker?
Cartier?Shieet... alldeles alldeles för enkelt... Jag sitter nedbäddad med halsont, inget att göra och försöker krysta fram lite klockrebusar... så mitt lager börja sina men har några kvar.... Denna då?
Alltså jag tyckte det kunde vara lite kul med ordvitsar... Det har ju funnits någon form av rebustråd 2014 men som inte var riktigt aktiv så jag tänkte att då kör väl jag på en liten här och ser vad som händer...Ibland saknar jag Stern mer än vanligt men detta är tydligen forumet 2019.
Cartier.Shieet... alldeles alldeles för enkelt... Jag sitter nedbäddad med halsont, inget att göra och försöker krysta fram lite klockrebusar... så mitt lager börja sina men har några kvar.... Denna då?
Ro+lex
Genialt.
RO lex 2a på denhelt lost på denna... är det klockmärke du söker?
Citerade fel såg jag, fixat nu!Genialt.
Jag förstod vad du menade, tänkte inte ens på att du citerade den andra bilden.Citerade fel såg jag, fixat nu!
Blancpain.Enkel här:
Glashutte!
Casio?Ok, kan nån denna blir jag både skrämd och imponerad!
+