• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Klockrensning

oftast

Panerai
2-Faktor
Pris
1
Returpolicy
-
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer lite klockor som jag inte använder för att kunna köpa nya :)
Jag tänkte att jag lägger ut en samlad bild och kan vid förfrågan skicka fler bilder.

P2271240.JPG

Från vänster

1. Ernest Borel, manuellt uppvriden damklocka, 29 mm. Insåg när jag öppnade paketet att det var en dammodell och klart för liten... Tappar runt en minut per dygn, lite lagom patinerad. Kommer på oanvänt armband. 300:-
2. Citizen kvartsur i lite ovanlig design. I princip oanvänd, på svart läderarmband. Även den lite för liten för mig men passar både dam och herr. 500:-
3. HMT Janata, indisk manuellt uppvridbar klocka. Perfekt beater i hyggligt skick, kommer på oanvänt armband. 100:-
4. Timex Weekender, i princip oanvänt kvartsur med nylonarmband. Snygg klocka men som tyvärr aldrig riktigt klickade för mig. Ska dock tillägga att den är ganska högljudd. 200:-
5. Kienzle Markant, trasig uppvridningsbar historia som någon kanske kan ha nytta av för reservdelar? Bortskänkes mot fraktkostnad.

Inga returer och köparen står för frakten i postens gröna.
Om ni har bytesförslag är jag öppen för byten, kan tänka mig att lägga pengar emellan om det är aktuellt. Jag byter gärna mot något vintage som inte kostar allt för mycket. Jag är ny här på forumet och är inte helt säker på att mina prisidéer är helt korrekta, om något verkar för dyrt eller billigt vore jag tacksam för feedback! Jag är ute efter att låta klockorna gå vidare till någon som använder och tycker om dem, snarare än att bli miljonär.

Ett stort tack till KS för annonsplatsen!
 
Topp