• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Klockrulle i vaxad canvas för 4 klockor + verktyg och armband

koze

Panerai
2-Faktor
Pris
295
Returpolicy
48 timmar
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag har saknat ett enkelt sätt att förvara och transportera klockor på resande fot eller GTG, och har därför låtit sy upp ett mindre parti av den här klockrullen som jag vill erbjuda andra entusiaster här på Klocksnack. Rullen är handsydd i slitstark vaxad canvas och fodrad med ett mjukt bomullstyg som skyddar klockorna.

I rullen får du plats med 4 st klockor upp till 46 mm (största jag har testat är Panerai 1312), samt ett mindre fack för armband, verktyg, sprintar eller en fällkniv t ex.

Jag har personligen designat den här klockrullen och har som sagt bara ett mindre parti som jag säljer exklusivt här på Klocksnack, så passa på så länge lagret räcker.

OBS att band i ljust läder kan mörkna av vaxet i rullen på liknande sätt som hudfett påverkar läder.

Pris: 1 för 295 / 2 för 550 kr inkl. frakt inom Sverige
Retur:
Inom 48 timmar om produkten inte motsvarar beskrivningen
Betalning: Swish

För att beställa, skicka ett PM och lämna namn och adress så skickar jag en rulle inom 1-2 dagar. Finns annonsen kvar så finns det rullar kvar :)

DSC03437.JPG
DSC03450.JPG
DSC03467.JPG
DSC03468.JPG
DSC03469.JPG
DSC03433.JPG
DSC03454.JPG
DSC03456.JPG
DSC03463.JPG

FB9331B6-8898-4625-88CF-3E552DC43D18.png
 

Bilagor

  • DSC03431.JPG
    DSC03431.JPG
    177.7 KB · Visningar: 92
  • DSC03448.JPG
    DSC03448.JPG
    221.2 KB · Visningar: 91
  • DSC03462.JPG
    DSC03462.JPG
    201.9 KB · Visningar: 93
Senast ändrad:
Topp