- Pris
- 295
- Returpolicy
- 48 timmar
- Bilder Skickat
- Ja
Jag har saknat ett enkelt sätt att förvara och transportera klockor på resande fot eller GTG, och har därför låtit sy upp ett mindre parti av den här klockrullen som jag vill erbjuda andra entusiaster här på Klocksnack. Rullen är handsydd i slitstark vaxad canvas och fodrad med ett mjukt bomullstyg som skyddar klockorna.
I rullen får du plats med 4 st klockor upp till 46 mm (största jag har testat är Panerai 1312), samt ett mindre fack för armband, verktyg, sprintar eller en fällkniv t ex.
Jag har personligen designat den här klockrullen och har som sagt bara ett mindre parti som jag säljer exklusivt här på Klocksnack, så passa på så länge lagret räcker.
OBS att band i ljust läder kan mörkna av vaxet i rullen på liknande sätt som hudfett påverkar läder.
Pris: 1 för 295 / 2 för 550 kr inkl. frakt inom Sverige
Retur: Inom 48 timmar om produkten inte motsvarar beskrivningen
Betalning: Swish
För att beställa, skicka ett PM och lämna namn och adress så skickar jag en rulle inom 1-2 dagar. Finns annonsen kvar så finns det rullar kvar
I rullen får du plats med 4 st klockor upp till 46 mm (största jag har testat är Panerai 1312), samt ett mindre fack för armband, verktyg, sprintar eller en fällkniv t ex.
Jag har personligen designat den här klockrullen och har som sagt bara ett mindre parti som jag säljer exklusivt här på Klocksnack, så passa på så länge lagret räcker.
OBS att band i ljust läder kan mörkna av vaxet i rullen på liknande sätt som hudfett påverkar läder.
Pris: 1 för 295 / 2 för 550 kr inkl. frakt inom Sverige
Retur: Inom 48 timmar om produkten inte motsvarar beskrivningen
Betalning: Swish
För att beställa, skicka ett PM och lämna namn och adress så skickar jag en rulle inom 1-2 dagar. Finns annonsen kvar så finns det rullar kvar
Bilagor
Senast ändrad: