• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnack 2012 Lookalike Contest!!!

Ricrob

Patek
Hahaha! Är du seriös?? Länka :mrgreen:[/quote]
Seriös som rökt skinka gosse! Alla utom du ser en nazi-Gates... Hmm, vad händer på västfronten Jakob? :lol:[/quote]

Haha skärp dig nu, detta är ju någon konspiration! Jag länkade ju ett skärmskott!![/quote]
Ska JAG skärpa mig?! Det är inte jag som smyger runt och slentrialhailar med några ljusskygga engelska lorder! :lol:

508B29E2-CD5B-47EC-8053-DAAA042DBE11-2811-000006ED8415FC2F.jpg
 

John R

Panerai
Rolig tävling!

Jag skall göra mitt bästa! Synd att Joberman snodde Marlo bilden. Får
leta efter skalliga look à like alternativ ;-)

/John R
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Ricrob skrev:
Hahaha! Är du seriös?? Länka :mrgreen:

Ska JAG skärpa mig?! Det är inte jag som smyger runt och slentrialhailar med några ljusskygga engelska lorder! :lol:

508B29E2-CD5B-47EC-8053-DAAA042DBE11-2811-000006ED8415FC2F.jpg

Haha dafuq, vad är det för bild? Rolig dock med tanke på vilken appe-fanboy jag är...
 

David

Bödeln
David skrev:
Misstänker att zam.it byter ut inbäddade bilder mot nazi-Gates för att förhindra bandbreddsstöld. (Vilket bara funkar om bilden inte redan cachats, därför ser det rätt ut för Jakob.)

Går man direkt till bilden via zam.it/images/5746/1.jpg hamnar man rätt.

Inte så konstigt, som sagt.

JakobZ skrev:
2305486_500_349.jpg


Den framlidne Gianni Agnelli, den enda mannen i världshistorien som kan bära en klocka PÅ manschetten. :mrgreen:

Nu får du väl ändå ge dig? Det där är Pappa Smurf och Jesus i en minst sagt komprometterande ställning.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Fryken skrev:

Va´ f-n, vem har hackat mitt semesterfotoalbum?!? Det där är ju jag på stranden i somras... :cool:
En liiiiiten klåda i badbyxorna pga. för mycket saltvatten, bara...

Nä vars... Ska föröska bidra med nå´t mer krativt till denna tråden... Återkommer i ärendet!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Klocksnack 2012 Lookalike Contest!!!

JakobZ skrev:
Ricrob skrev:
JakobZ skrev:
Knät skrev:
JakobZ.. Ehh.. La du in en bild på Gianni på riktigt? För jag ser bill gates i naziuniform.

Hahaha! Är du seriös?? Länka :mrgreen:
Seriös som rökt skinka gosse! Alla utom du ser en nazi-Gates... Hmm, vad händer på västfronten Jakob? :lol:

Haha skärp dig nu, detta är ju någon konspiration! Jag länkade ju ett skärmskott!!

Nä allvarligt, jag ser också Nazi-Gates! Funderade på varför dä han inte ens har nåt armbandsur synligt... :)
 

Ricrob

Patek
Ninen79 skrev:
Ninen79 skrev:
Fryken skrev:
Vem är först med denna?
Inte riktigt Daniel Craigs kropp men klockan är likadant som den han bar i Qos=)

Så nära men ändå så långt ifrån! När du ändå näcka, plockat på din PO'n och tagit fram kameran, varför inte kleta in dig i olja, dra på ett par kortisar, ta ett stadigt tag om löken och be grannen ta ett kort rakt framifrån?! :)
 

Ninen79

Audemars
hahaha...lite "brun utan sol", 100 armhävningar och med hjälp av grannen så kanske har jag en chans i tävlingen=)
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Vi får förlänga deadlinen till lucia!
Hade en bra ide själv, men då sålde min andra personlighet den klockan, så nu famlar jag lite...
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Vi får göra som såhär, alla som gör ett seriöst bidrag får en liten rolig present och sitt namn på VP listan. Vi sätter veckan innan jul som deadline! Sorry att jag inte fått arshlet ur vagnen..
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kom igen nu! Tom med jag som aldrig fastnar på bild har något på g! :mrgreen:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ryktet säger att @Aurum jobbar på en hel bildsvit där han kommer föreställa Grinchen. Utan klocka! :shock:
 

Ricrob

Patek
Kom igen nu folks och låt inte denna tråd sjunka i glömska igen! Jag filar själv på en ny bild, då Arnie-bilden dömts ut pga ålder och eftersom min Seiko Arnie inte är min Seiko Arnie längre, så blir det nya fräscha tag! Game on! :cool:
 
V

Viggen

Guest
Hade vart kul att ställa upp i denna tävling, men Gollum hade ingen klocka. ;) Får se om jag hittar något.....
 
Topp