thommywaern
Basic
Vad har hänt med podden, finns den kvar? När kommer nästa avsnitt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
What!Den har bytt namn till Watchout, kan vara värt att nämna så du inte missar avsnitt av det skälet.
Jag med, PatrikJag gillar den nya snubben, Patrik eller Peter eller vad han nu heter.
Patrik tror jag det är. Tycker också han är trevlig!Jag gillar den nya snubben, Patrik eller Peter eller vad han nu heter.
Perfa tack!Du hittar den här men under namnet Klockpodden:
https://www.acast.com/watchout-klockpodden/premiar---?autoplay
Watchout är det nya namnetTänkte exakt samma sak och var faktiskt påväg att fråga här idag också. Dags att marknadsföra den bättre?
Så, vad heter den nu då? Klockpodden eller watchout?
Jaså?! Det hade jag ingen aning om!Den har bytt namn till Watchout, kan vara värt att nämna så du inte missar avsnitt av det skälet.
Lyssna på Basel avsnittet idag, bra surr!Podden lever och frodas!
Det nya namnet är Watchout - Klockpodden och kommer med ett nytt avsnitt i månaden. Två avsnitt är släppta hittills i år och ett nytt spelades precis in med släpp nu i månadsskiftet. Det är jag och Patrik från KRONS som kör och allt släpps på Acast med skön bildström på de klockor vi pratar om.
Bara att ladda ner och lyssna!![]()
Kanske en dum fråga men hur gör man för att ladda ner, bra att ha nerladdat i telefonen för att kunna lyssna på när man flyger eller andra tillfällen utan uppkoppling.Podden lever och frodas!
Det nya namnet är Watchout - Klockpodden och kommer med ett nytt avsnitt i månaden. Två avsnitt är släppta hittills i år och ett nytt spelades precis in med släpp nu i månadsskiftet. Det är jag och Patrik från KRONS som kör och allt släpps på Acast med skön bildström på de klockor vi pratar om.
Bara att ladda ner och lyssna!![]()
Kan inte acast, men den finns i vanliga Podcast-appen på iPhone och där kan man trycka på ett moln med pil för varje avsnitt så laddas det ned (eller om man ställer in att den automatiskt ska ladda ned (görs per pod man prenumererar på)).Kanske en dum fråga men hur gör man för att ladda ner, bra att ha nerladdat i telefonen för att kunna lyssna på när man flyger eller andra tillfällen utan uppkoppling.
Tack för tipset men jag har en windowsfån.Kan inte acast, men den finns i vanliga Podcast-appen på iPhone och där kan man trycka på ett moln med pil för varje avsnitt så laddas det ned (eller om man ställer in att den automatiskt ska ladda ned (görs per pod man prenumererar på)).
Kanske en dum fråga men hur gör man för att ladda ner, bra att ha nerladdat i telefonen för att kunna lyssna på när man flyger eller andra tillfällen utan uppkoppling.
Samma sak för Android!När det gäller acastappen är det bara att klicka på de tre prickarna och sedan download
![]()
Håller med! Lägg gärna in bilder på fler av klockorna som nämns/diskuteras!Riktigt trevligt att den är på Acast nu med bilder! Det gör lyssnarupplevelsen bättre med lite visuellt till.![]()