• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnack-Nymans Ur-podden

Tackar, hade även missat de andra så det blir längre promenad idag för att strecklyssna!

Senast ändrad:
Som nybörjare är jag inne på min 3e omgång av samtliga avsnitt... Sambon är måttligt road när hon hör om Basel, kronograf, Rolex och annat, själv lär jag mig något nytt i varje avsnitt. Grymt jobbat med podden!! :)

Det känns som en helig stund vid varje släpp. Det blandas en skön avspänd känsla med lärande, helt i min smak.

Kanonbra!

Men har märkt att de äldre avsnitten på acast inte går att lyssna på. Finns det nånstans man kan lyssna på de avsnitten, dvs från 2017 och tidigare? Hade varit kalas att kunna lyssna på på semestern.

// Marcus.

Kanonbra!

Men har märkt att de äldre avsnitten på acast inte går att lyssna på. Finns det nånstans man kan lyssna på de avsnitten, dvs från 2017 och tidigare? Hade varit kalas att kunna lyssna på på semestern.

// Marcus.
De äldre går nog att lyssna på i vanliga podcast-appen i iPhone :)

Kanonbra!

// Marcus.

De äldre går nog att lyssna på i vanliga podcast-appen i iPhone :)

Eller tex podcast addict på Android...

Upplever samma problem, testat olika appar (acast, podcast addict) men samma sak händer.

vanliga podcastappen i iphone funkar inte heller längre.. =/

Ska kolla vad som hänt! Klart att alla gamla avsnitt ska gå att lyssna på! :)

Är inte Nymans forumsponsor längre så de har raderat, kanske? Ser ingen reklam för Nymans längre

Gah... Hade glömt att podden bytt namn... Hade sparat att lyssna på avsnitt under semestern. Två vänder Stockholm/Öland och hittade inga avsnitt:banghead::facepalm:

Förslag: borde finnas länk längst upp på sidan:
4C474089-37C6-43AE-99CD-31CAEBA07888.jpeg

Blogg länken funkar inte, nedlagd?
@yonsson @Denke @hook

Tillbaka
Topp