• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnack.se gillar alla!

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Precis så, klocksnack.se gillar nu alla enheter och storlekar!
Har varit stora releasedagen i Basel idag, och vi vill inte vara sämre. Klocksnack.se anpassar sig nu automatiskt till vad man än besöker sidan med, iPhone, dator, iPad, Androidplatta ...whatever.

Allt för en trevligare upplevelse när ni stillar ert klockberoende. :)

ymy4e9yz.jpg
 

David

Bödeln
Underbart, en finfin lösning för problemet med Tapatalks brist på tabbar. (Jag håller gärna flera trådar öppna parallellt.)
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Tapatalk är bra för att styra upp olästa meddelanden men nya mobilsidan är grym! Synd att man inte kan lägga ett bokmärke på hemskärmen för att starta i Chrome. Eller kan man det?
 

max

Dancing Queen
Snyggt!!!
Ny väntar jag bara på en "timeline" så man slipper hoppa mellan forumen på mobilen :)
 

max

Dancing Queen
Nu finns det "Nästa/Föregående tråd"-länkar högst upp i varje tråd. :)
Vajjert, men då måste man ju klicka sig igenom allt.
Byggde en länk till en timeline http://www.klocksnack.se/find-new/threads?recent=1 , men tyvärr så visar den bara de 15 senaste och det går inte att uppdatera så fort man fått sin redirect.
Det finns ju en "senaste nytt" men där syns bara olästa trådar och inte heller denna är uppdateringsbar men där kan man ju bara trycka på länken igen.

Bör kanske tillägga att detta självklart inte är varken viktigt eller en dealbreaker. Vill bara påpeka vad jag saknar så att du kan fundera och se om det är något som kan göras någon gång i framtiden.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Vajjert, men då måste man ju klicka sig igenom allt.
Byggde en länk till en timeline http://www.klocksnack.se/find-new/threads?recent=1 , men tyvärr så visar den bara de 15 senaste och det går inte att uppdatera så fort man fått sin redirect.
Det finns ju en "senaste nytt" men där syns bara olästa trådar och inte heller denna är uppdateringsbar men där kan man ju bara trycka på länken igen.

Bör kanske tillägga att detta självklart inte är varken viktigt eller en dealbreaker. Vill bara påpeka vad jag saknar så att du kan fundera och se om det är något som kan göras någon gång i framtiden.
När du skriver timeline, menar du ALLA trådar, sorterade på tiden då tråden skapades och inte senaste inlägg?
 

max

Dancing Queen
När du skriver timeline, menar du ALLA trådar, sorterade på tiden då tråden skapades och inte senaste inlägg?
Alla trådar från alla forumdelar, sorterade efter senaste inlägg. Precis som timeline fungerar i tapatalk.
Om du testar länken ovan så fungerar den exakt så men saknar som sagt uppdatering (trycker man på uppdatera så sorteras den inte om per senaste inlägg och den lägger inte till nya trådar). Man kan dock generera en ny lista genom att trycka "Alla senaste meddelande" på sidan.

Enda anledningen till att jag använder tapatalk på mobilen är att det är lite meckigt att hoppa ut och in ur forumdelar för att kolla om det skrivits något nytt, där föredrar jag alltså att få en lista med alla trådar sorterade efter tiden för senaste inlägg, oavsett var det postats.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Alla trådar från alla forumdelar, sorterade efter senaste inlägg. Precis som timeline fungerar i tapatalk.
Om du testar länken ovan så fungerar den exakt så men saknar som sagt uppdatering (trycker man på uppdatera så sorteras den inte om per senaste inlägg och den lägger inte till nya trådar). Man kan dock generera en ny lista genom att trycka "Alla senaste meddelande" på sidan.

Enda anledningen till att jag använder tapatalk på mobilen är att det är lite meckigt att hoppa ut och in ur forumdelar för att kolla om det skrivits något nytt, där föredrar jag alltså att få en lista med alla trådar sorterade efter tiden för senaste inlägg, oavsett var det postats.
https://klocksnack.se/recent-activity/ ?
 
Topp