• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnackeri i Dalarna

Zalath

Panerai
Kära klockvänner,

Jag har en stilla undran om det finns några klocksnackare i eller i närheten av Dalarna som skulle vara sugna på att träffas inom de närmaste veckorna och titta lite på varandras klockor? Jag befinner mig i Ludvikatrakten i några veckor. Har ingen jättesamling med mig, men sex stycken i alla fall och träffar gärna likasinnande över en kaffe, öl eller middag!

Går givetvis även bra att komma utan klockor om intresset finns, kanske någon som är på väg att köpa sin första! :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Bor i Norberg och har tämligen nära till Ludvika. Har inga märkvärdiga samlingar men det kan ju vara kul att se ändå!

Starta ett pm nör det blivit några stycken så kan vi fortsätta där. Finns någon I Fagersta och en som är på hembesök från Island snart. De kan nog vara intresserade.

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_mcdonald.gif
 
Topp