• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks EM-Elvan

Ekstrand

Cartier
Halloj!

Nu kör vi en EM-elva för dom som vill vara med! Registreringen är gratis (eller valfri summa till BCF) och hoppas kunna ordna något litet klockrelaterat pris till den som står som ensam vinnare efter att ett lag lyft på bucklan i Juli.

För dom som inte kört tidigare försöker jag förklara lite snabbt vad spelet går ut på; Du agerar manager och har 100miljoner att köpa spelare för. Hur spelarna sedan presterar på planen i riktiga matcherna får du poäng/avdrag för. Laget med flest poäng när EM är klart vinner. Bifogar en bild från C-more's hemsida på hur man får poäng/avdrag nedan. Hela regelverket finns att hitta på hemsidan.

EM-Elva.jpg




För att hoppa på:

Gå in på http://managerem.cmore.se och gå till 'Registrera för att spela', välj ditt lag och använd sedan 'administration'-valet för att gå med i ligan. Det kan ta upp till 24timmar från att jag godkänt er tills att ni faktiskt ser att ni är med i ligan så ta det lugnt :) Roligast är väl om man döper sitt lag till sitt KS-nick så man vet vilka som är med :)

Liganamn:
Klocksnack
Ligalösenord:
15202

Väl mött!
 
Senast ändrad:

Ekstrand

Cartier
Några av er har börjat ploppa upp i ligan nu! Gentlemannamässigt så uppmärksammar jag er att Diego Costa inte ens är uttagen i truppen ;)
 

SSL

Audemars
Reggat mig men kan inte välja spelare. Testar igen senare. Funkar det inte då så kommer jag avregga mig och elda upp telefonen.
 

Miami

Rolex
2-Faktor

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Jag kan säkerligen läsa mig till det här, men, om min spelare är i ett landslag som åker ut .dir. Är jag fucked då eller kan jag byta in någon?
 
Topp