• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks podcast

Ponlarsson

Panerai
Vi har professionell utrustning för att spela in podcasts på jobbet, men verkar inte vara ett överflöd av Klocksnackare i Skövde med omnejd.
 
Klockor och podcasts är ju två av mina favoritpåfund. Detta låter som en otrolig idé!

Känner även spontant att ''Hemma hos Mcgyver'' skulle kunna vara ett succé tv-program, där vi en gång i veckan får följa med till verkstaden och likt ''Jul med Ernst'' få bevittna Mcgyvers olika modd och fix på ett mysigt sätt. :)
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Klockor och podcasts är ju två av mina favoritpåfund. Detta låter som en otrolig idé!

Känner även spontant att ''Hemma hos Mcgyver'' skulle kunna vara ett succé tv-program, där vi en gång i veckan får följa med till verkstaden och likt ''Jul med Ernst'' få bevittna Mcgyvers olika modd och fix på ett mysigt sätt. :)
Haha, detta var faktiskt en mycket bra idé! Jag hade garanterat suttit bänkad varje gång ett nytt avsnitt dök upp:)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Klockor och podcasts är ju två av mina favoritpåfund. Detta låter som en otrolig idé!

Känner även spontant att ''Hemma hos Mcgyver'' skulle kunna vara ett succé tv-program, där vi en gång i veckan får följa med till verkstaden och likt ''Jul med Ernst'' få bevittna Mcgyvers olika modd och fix på ett mysigt sätt. :)

Jag har haft äran att få besöka honom några gånger. Jag har blivit kungligt omhändertagen, fått kaffe och kaka.
Sedan har jag, med McGyver vakande över mig som en tålmodig far, fått sätta i balans och grejer.

Hade också suttit bänkad. :D
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Heyheyhey! Detta vore ju sjukt kul. Hur ser möjligheterna ut? Någon som känner sig manad? Eller en liten webb-tv?
 
Topp