• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacktävling i samarbete med Hublot!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
De trevliga människorna på Hublot visar kärlek för Klocksnack och har skickat oss lite prylar.
- Självklart ska vi lotta ut dem!

Tävlingsregler
Väldigt simpla, svara på de tre frågorna direkt i tråden (man får bara svara en gång). Tävlingen stänger på lördag klockan 21:00, inlägg märkta med 21:01 kommer således inte räknas som tävlingsbidrag. Vi sammanställer sedan alla som svarat rätt och kommer köra en lottning mellan dem.
Då detta är i Klocksnacks rättvisa och ärliga anda känner jag inte att jag behöver redovisa lottningen a'la Keno i Visby, utan att ni får helt enkelt köpa att det går schysst till! Jag kör någon slumpgenerator online helt enkelt.
Hörrni, INGET kladd i tråden. Vill ni prata Hublot <3 Klocksnack så skapar ni en ny tråd.

Frågorna
1. Nämn minst två metaller som finns i Hublonium.
2. Vad kallar sig den skara som gillar Hublot extra mycket? D.v.s. Hublot-fansen.
3. Vilket är sveriges bästa klockforum?


Vinnaren får ett Hublot-kit, som består av:

Hublot-nyckelring
IMG_0929.JPG


IMG_0930.jpg


Necessär Laptopfodral (verkar vara för 11")
IMG_0925.JPG


Keps
IMG_0927.jpg


Och till sist, en kalender
IMG_0926.jpg




Jag vill rikta ett stort tack till Sarah Brand och Vanessa Flöge på Hublot!
I want to give a big thanks to Sarah Brand and Vanessa Flöge at Hublot!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
I Am NOT a Copycat :rolleyes:

  1. Aluminium och Magnesium
  2. Hublotista
  3. Klocksnack.se
Härligt initiativ, alltid lika trevligt med lite tävlingar!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp