• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockson

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Är det någon här inne förutom jag som har köpt något via klockson.se? Min fru beställde i somras (juli) klockfodral som hon tänkt ge mig på vår bröllopsdag (mycket trevlig gest från min frus sida)...nu kommer dock problemet, jag har ännu inte fått någon leverans utav detta. Min fru har kontaktat vid flertalet tillfällen och fått nya besked. När jag prövade skicka mail och ringa upp har jag inte ens fått svar!
 

JohnDoe

Rolex
Har ni betalat? Om inte skulle jag häva köpet och köpa någon annat. Har ni betalat så häv köpet och skicka kronofogden på dem. Tyvärr verkar det som många näthandlare är ganska dåliga på kundservice.
 

Klockson

Breitling
Hej!
Ber om ursäkt för detta.

Återkom gärna med ert ordernummer eller uppgifter kring beställningen i PM så skall vi hitta en lösning på det.


Med vänlig hälsning,
Andreas
Klockson.se
 

Iskender

Omega
Har också haft problem med Klockson, urusel kundservice och har man turen att få hem det man beställt är det oskäligt lång leveranstid.

Inget mer från Klockson för min del.
 

ScubaKing

Audemars
Tragisk kundservice på det företaget. Skulle inte råda någon att göra några som helst affärer med dem.
 

hiboy

Omega
Var lite snabb på avtryckar fingret när jag beställde en dykare till sonen. När inte klockan dykt upp inom aviserad tid så började man ju undersöka lite. Man kan ju se här och på andra ställen att karln verkar lida av grav munhäfta för det är knäpptyst på frågor man skickar. Man undrar ju hur någon är funtad som driver ett företag och vägrar att höra av sig. Efter kontakt med klarna som skulle skicka påminnelse så får jag ett mail att klockan är på väg. En slump? Nu är det väl inte så många på detta forumet som handlar med parfym ur men vill ändå varna för att handla av Klockson.
 

ZoomZoom

Omega
Riktigt skojarföretag, köpte en klockrulle från klockson, men den var limmad i sömmen som går längs med hela den delen där klockorna ska sitta, riktigt klibbigt lim som fastnade på klockorna. Han vägrar göra en reklamation på produkten utan tog 128 kr för att ta tillbaka skiten. Sedan tog det två månader för dem att ens svara
Handla aldrig därifrån.
 

KenKun

Patek
2-Faktor

IMG_1245.jpeg
 
Topp