• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksonen

ojam8ane

Breitling
Tack för en kanonsmidig och bra affär! Jättetrevlig bekantskap, superfin klocka, och jag kan bara rekommendera Klocksonen!
Mvh ojam8ane
 

Breakout

Omega
Sålt en Rolex Sub åt herren, snabbt och smidigt affär utan några som helst problem eller huvudvärk! Ingenting och anmärka, GOODGUY 100%!
Vänligen/ Micke
 

Linkan

Rolex
Har sålt till Mr E, snabb i kommunikationen och enkel att ha göra med. Träffade en av hans vänner i sthlm (också forummedlem). Swishen kom samtidigt som han gick igenom klockan. Gör gärna affärer igen 100% GG
 

maxb

Omega
Sålde en Tudor BB till @Erik1991 och @Klocksonen agerade medlare. Fick mig en mycket trevlig pratstund, en snabb affär och tom. klämma lite på en Submariner som jag blev sådär lagom sugen på :) 100% goodguy!
 

Pimpim

Breitling
Köpte en GMT av klocksonen. Smidig och bra affär, snabba svar och desutom supertrevlig. 100% goodguy
 

SMR3

Breitling
Sålt en Tudor till @Erik1991 men fick träffa @Klocksonen som mellanhand. Riktigt trevliga konversationer med båda herrarna, super snabb betalning från köparen och trevlig pratstund vid F2F med mellanhanden. Två riktiga goodguys. Rekommenderas!
 

Sompa

Cartier
Gjorde en bytesaffär med ”Erik1991”
Men fick träffa klocksonen som mellanhand F2F.
Supertrevlig var han och bytet gick hur smidigt som helst.
Rekommenderas.
 
Topp