• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockspaning på stan igen - Vulcain...

Xalle

Audemars
2-Faktor
20150811_191839.jpg
postar en till för den är så snygg:)
 

Scipio

Patek
2-Faktor
20150811_191839.jpg
postar en till för den är så snygg:)
F-n vad kul! Grattis! Går det att länka in en ljudfil så vi får höra alarmet? Lägg in en recension när du haft den ett tag. Det vore roligt att höra dina synpunkter och erfarenheter. Fin klocka! Jag glädjs för din skull, men kan inte låta bli att känna hur tråkig min Panerai kändes nu. Den låter ingenting. Du gjorde ett bra köp, tror jag. Du kommer att vara nöjd länge med den affären och i morgon bitti vaknar du nog av ett nytt stärkande alarm.
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
F-n vad kul! Grattis! Går det att länka in en ljudfil så vi får höra alarmet? Lägg in en recension när du haft den ett tag. Det vore roligt att höra dina synpunkter och erfarenheter. Fin klocka! Jag glädjs för din skull, men kan inte låta bli att känna hur tråkig min Panerai kändes nu. Den låter ingenting. Du gjorde ett bra köp, tror jag. Du kommer att vara nöjd länge med den affären och i morgon bitti vaknar du nog av ett nytt stärkande alarm.
Tack skall du ha :) Den känns som en riktigt klocka skall göra sjukt nöjd!
 
Topp