• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockspotting! En samlingstråd för bilder på andras klockor!

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Re: Klockspotting! En samlingstråd för bilder på andras kloc

Jaha då sportar justin beiber en guld rolex

Man hittar konstiga saker när man slösurfar, men rolex kan inte va nöjda med detta.....

(Syns dåligt men enl uppg ska det vara en daytona)
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1361453292.705928.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1361453292.705928.jpg
    12.9 KB · Visningar: 315

Charles_

Rolex
Re: Klockspotting! En samlingstråd för bilder på andras kloc

Beastie skrev:
Jaha då sportar justin beiber en guld rolex

Man hittar konstiga saker när man slösurfar, men rolex kan inte va nöjda med detta.....

(Syns dåligt men enl uppg ska det vara en daytona)
Ibland sportar han två samtidigt! Som i denna bild :|

attachment.php
 

Obeedoobe

Friends of KS
Re: Klockspotting! En samlingstråd för bilder på andras kloc

Vad är det Janne släpar runt på? Riktigt bitig sak....

Mvh
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1362248113.393635.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1362248113.393635.jpg
    78.4 KB · Visningar: 217

Chuck

Patek
2-Faktor
Vad hat Darin för klocka? Ser ut som nån pilotmode


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Ett bra inlägg i en två sidor lång tråd. När någon säger klockspotting så vill jag se bilder på klockor som blir fotade i smyg utan att bäraren är medveten om att det bakom dem sitter en klocknörd och försöker skjuta av några darrhänta bilder samtidigt som de känner sig som James Bond.
Värdelös tråd.
 

Charles_

Rolex
Ett bra inlägg i en två sidor lång tråd. När någon säger klockspotting så vill jag se bilder på klockor som blir fotade i smyg utan att bäraren är medveten om att det bakom dem sitter en klocknörd och försöker skjuta av några darrhänta bilder samtidigt som de känner sig som James Bond.
Värdelös tråd.

Antecknat. Något annat du stör dig på?
 
  • Like
Reactions: ZQT

Snårtas

Rolex
F
Ett bra inlägg i en två sidor lång tråd. När någon säger klockspotting så vill jag se bilder på klockor som blir fotade i smyg utan att bäraren är medveten om att det bakom dem sitter en klocknörd och försöker skjuta av några darrhänta bilder samtidigt som de känner sig som James Bond.
Värdelös tråd.
Får hoppas denna kan liva upp dig då - osäker på om jag postat den tidigare i annan tråd, men jag tog den på båten till Grinda. Kinesisk turist med fet AP! Han märkte inget, men hans fru och dotter undrade vad jag höll på med. Och min fru gömde ansiktet i händerna...
image.jpg
 
Topp