• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Klockställ Patek (2st) och Omega (sålda)

Tassoli

Omega
Pris
900
Returpolicy
24h om ej enligt beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Klockställ av Patek Philippe och OMEGA

Säljer ett parti klockställ (givetvis äkta) från Patek och Omega. Trodde jag skulle använda dem mer men klockorna har mest legat i lådan. Tar gärna informerade bud om du har en annan prisbild än jag själv. Byten också möjligt i liknande prisklass. Spårbar frakt 63kr :). Ingår vid köp av två Omega eller en Patek
Referenser finns HÄR . Tack KS för bra forum!

Patek Philippe
Utvändigt mahogny i elegant mörkbrun färg (beskrivs bäst på bild 2). Troligtvis faner men mycket fin finish runt kanterna som kan förväntas av Patek. Undersida mjukt tyg som inte repar underlaget. Skicket är gott som du kan se på första bilden. På den större finns några mindre märken som blir synliga vid närmre inspektion (se inringade bilder). Det mindre stället vågar jag påstå är i nästan perfekt skick (vita streck på bilderna är damm). Avtagbara och utbytbara "ställ" i större storlek. Passar bäst på läder men går att göra plats på en länk, dock med lite ansträngning.

Svårt att prissätta med tanke på hur ovanliga de är. Billigaste jag hittar på nätet är €130 så lägger mig inledningsvis på 1100kr för den större och 900kr för den mindre. Rimliga bud mottages.

IMG_2128.jpeg


IMG_2130.jpeg
IMG_2131.jpeg
IMG_2133.jpeg



OMEGA
Tre stycken i vad jag gissar är acetat. Rätt tunga för sin storlek. På dessa ser man hairlines och vissa repor om man vrider och vänder på dem, mest på undersidan. Borde gå att polera om man är händig men jag har aldrig testat.
Laseretsad OMEGA-logga på varje. En kul egenskap är att underdelen speglar bakgrunden när man tittar framifrån (se bild med omega-pouch). Är du kreativ kan du leka med ljus och bakgrund för att bygga en rätt häftig display för dina klockor. Hittar just nu inte det tredje vita stället till den men har ett extra patek-ställ som passar i perfekt. Ska leta en extra sväng, annars får du med det bruna.

Sätter pris 450/400 (såld)/350kr eller 700:- för stor + liten.
IMG_2154.jpeg
IMG_2155.jpeg
IMG_2149.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_2131 copy.jpeg
    IMG_2131 copy.jpeg
    303.9 KB · Visningar: 6
Senast ändrad:
Topp