• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocktrend Grönt?

U

urinvånaren

Guest

Bilagor

  • Rolex Green.jpg
    Rolex Green.jpg
    50.9 KB · Visningar: 455

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
fult...
...jag har haft ett gröntavlat elände, helt jävla hopplös att få ihop med några kläder eller min ljusrosa hy... :lol:


bIMGP4376.jpg
 

T.rex

Omega
NiklasArvid skrev:
fult...
...jag har haft ett gröntavlat elände, helt jävla hopplös att få ihop med några kläder eller min ljusrosa hy... :lol:


Grönt är vackert, grön urtavla till vit skjorta och mörk kavaj = "ursnyggt".........
den grisfärgade ;) hyn blir lite värre......brun utan sol ?? :lol:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker inte om det på bild! I verkligheten är det något heeelt annat, riktigt snyggt!
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Där kan man tycka olika, och det varierar nog från klocka till klocka. Men hulken är snygg, tycker jag iaf. Och konstigt vore väl annars.

20130326_065701_zps3788fd7f.jpg
 

P-A

Sir Spamalot
De äldre LV modellerna hade väl svart urtavla?
Det tycker jag mycket mer om iaf...
 

Ninen79

Audemars
cab skrev:
Gillar inte gröna tavlan.

Jag hade en 116610 LN på handleden när jag fick chansen att klämma på en 116610 LV och fram tills dess tyckte jag LN var den snyggaste klockan som finns...Köpte LV:n på direkten och sålde LN dagen efter utan betänketid :lol: LV ceramic i verkligheten är magiskt!
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Jag hade den här Radon ett tag, sommaren 2011 kan det ha varit, men föll aldrig riktigt för den.

DSC08598.jpg
 

Josef B

Bestraffaren
Grönt är coolt, dock inte på mig men på andra! Men jag gillar jägargröna plagg och den här smileyn ---> :mrgreen:
 
Topp